سایت زیباترین دختر شهر

ساخت وبلاگ
صدها اپلیکیشن در فروشگاه آنلاین گوگل پلی وجود دارد که ادعا می کنند قادر به بهبود عملکرد دستگاه های اندرویدی هستند، اما تعداد محدودی از آنها واقعأ موثر هستند. بسیاری از این اپلیکیشن ها در واقع Task Killer هایی هستند که به دروغ ادعا دارند باعث سریع تر شدن عملکرد گوشی شما می شوند، اما حقیقت این است که انجام این کار به سادگی فشردن یک دکمه و بهبود ناگهانی عملکرد گوشی نیست. امروز قصد داریم سه مورد از برترین اپلیکیشن های بهبود دهنده عملکرد دستگاه های اندرویدی را معرفی کنیم.

برای پاکسازی فایل ها: اپلیکیشن DU Speed Booster
اپلکیشن دو اسپید بوستر به دنبال اپلیکیشن هایی می گردد که در پردازش های پس زمینه گوشی شما جای گرفته اند و نسبت به پاکسازی آنها اقدام می کند. همچنین، قابلیت مدیریت پردازش های سیستمی و اپلیکیشن های اتو استارت را نیز دارد و میت واند اطلاعات غیر ضروری و جانبی این اپلیکیشن ها را پاک کند. از قابلیت های دیگر این اپلیکیشن این است که به شما امکان حذف اطلاعات کش شده و بی مصرف اپلیکیشن ها را می دهد، درنتیجه فضای آزاد بیشتری روی گوشی در اختیار خواهید داشت.

اولین چیزی که در این اپلیکیشن توجه شما را به خود جلب می کند ،طراحی رابط کاربری آن است. طراحی این اپلیکیشن با رنگ ملایم بنفش و مدرن خود باعث می شود از کار با آن لذت ببرید. گشت و گذار در میان منوهای آن نیز ساده است. همچنین می توانید آن را طوری تنظیم کنید که هر زمان گوشی شما به پاکسازی نیاز داشت، شما را آگاه کند.

اگرچه پرکاربردترین قسمت این اپلیکیشن، بخش پاکسازی آن است، ولی قابلیت های دیگری را نیز در اختیارتان قرار می دهد که از جمله آنها می توان به افزایش عمر باتری، امکان مدیریت برنامه ها، اجرای آزمایش های تشخیص سرعت و روش های÷صی برای ارتقای امنیت گوشی اشاره کرد.

اپلیکیشن های بهبود عملکرد دستگاه های اندرویدی

قابل اطمینان ترین اپلیکیشن: Greenify
این اپلیکیشن باعث می شود برنامه های نصب شده روی گوشی وارد حالتی مشابه hibeation شوند تا میزان پردازش های پس زمینه کاهش پیدا کند. Greenify اپلیکیشنی ساده، قدرتمند و کارآمد است. اما هنگام استفاده از این برنامه به خاطر داشته باشید که اپیلیکیشن های محبوب و ضروری خود را از فهرست hibeate خارج کنید.
بهترین قابلیت Greenify این است که می تواند مانند قابلیت Doze در اندروید مارشملو عمل کند. این قابلیت باعث کاهش مصرف باتری می شود.

انجام همه چیز با یک کلیک: Android Assistant
اگر می خواهید همه کارها تنها با یک اشاره انجام شوند، پیشنهاد ما برنامه Android Assistant است. با استفاده از این برنامه، کنترل کامل فایل ها و تنظیمات، پردازنده ،رم، کارت حافظه SD و باتری گوشی را در اختیار خواهید داشت.

این برنامه قابلیت مدیریت پردازش ها را نیز دارد، حافظه کش را پاکسازی می کند، میزان مصرف باتری را کاهش می دهد و فایل ها را مدیریت می کند، و در کنار همه این قابلیت ها گزینه ای را ارائه می کند که تنها با یک کلیک، وضعیت کلی گوشی را بهبود می دهد.

افزایش سرعت گوشی, دستگاه های اندرویدی

اپلیکیشن کنترل کامل فایل ها و تنظیمات، پردازنده ،رم، کارت حافظه SD و باتری گوشی

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 168 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 16:46

برق مجانی
معلم: فرق میان برق آسمان و برق خانه چیست؟
دانش آموز: فرقشان این است که برق آسمان مجانی است، ولی برای برق خانه باید پول داد.

دیوانه ها
دو دیوانه به هم رسیدند یکی با دست خورشید را نشان داد و گفت: به نظر تو این خورشید است یا ماه؟
دیوانه دومی گفت: نمی دانم، من هم مثل تو در این شهر غریبم.

لطیفه با نمک
پسر: مامان! یک لطیفه تعریف می کنی؟
مادر: حرف نزن بچه! بیا کمکم کن فرش ها را بشوییم.
پسر: ها ها ها، چه لطیفه قشنگی

زبان خارجی
کودک اولی: اگر گفتی ژاپنی ها به گوساله چه می گویند؟
کودک دومی: معلوم است می گویند: نینی گاوا

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 192 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 16:46

بسیاری از شرکتها و کسب و کارها ازجمع سپاری به عنوان یک تاکتیک که می توانند از آن برای فهمیدن اینکه مشتریانشان تمایل دارند چه نوع محصولات و یا خدماتی را دریافت کنند ، استفاده میکنند . جمع سپاری می تواند موجب شود که زمان برای آنها حفظ شود و در هزینه ها نیز صرفه جویی کنند زیرا آنچه که مشتریان میخواهند را می تواند برایشان مشخص کند.

برای ایجاد یک کمپین برای جمع سپاری مراحلی را باید طی کرد در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که شما چگونه می توانید از جمع سپاری و شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک و وب سایت خود به خوبی بهره ببرید .

مرحله اول : یک هدف مشخص کنید.

کلید راه اندازی یک کمپین برای جمع سپاری این است که بتوانید اهداف مشخصی را تعیین کنید، تصمیم بگیرید که یکی دوتا ( حداکثر سه تا ) از مهمترین چیزهایی را که می خواهید به آنها دست یابید چیست ؟

نمونه هایی از اهداف مورد توجه بری از شرکتها:

*افزایش اطلاع و آگاهی مردم از برندشان

*ارتقا و ترویج یک محصول یا سرویس جدید

*افزایش مشارکت کاربران

*گردآوری محتوای کاربران ( عکسها ، ویدیو و … )

*گردآوری بازخورد کاربران

*افزایش حامیان و طرفداران برند

*دنبال کنندگان را به کسانی که راهبری و راهنمایی می کنند تبدیل کنند

*دنبال کنندگان را به خریداران تبدیل کنند

*افزایش حضور مردم در شبکه های اجتماعی

به این نکته توجه داشته باشید که به هنگام هدف گذاری همواره مشتریان و طرفدارانتان را به خاطر داشته باشید زیرا که این امر موجب می شود حتما پیشرفتی مرتبط و معنادار داشته باشید.

مرحله دوم : تعیین کنید که می خواهید کمپینتان را برای جمع سپاری و دریافت نظرات کاربران کجا ایجاد کنید.

پس از اینکه هدفگذاری کردید، وقت آن رسیده که تعیین کنید کمپینتان را کجا راه اندازی کنید تا به بیشترین بازدیدکننده ممکن دسترسی داشته باشید .

شبکه های اجتماعی و شرکتهای نرم افزاری با ایجاد انواع فرصتها امکان جمع سپاری را برای شما فراهم کرده اند،. کسب و کارها این امکان را دارند که جمع سپاری را در مکانهایی از قبیل یک شبکه اجتماعی اختصاصی و یا وب سایت ، انجام دهند و یا اینکه این توانایی را دارند که این دو استراتژی را باهم ترکیب کنند.

ادامه دارد…

این وبلاگ یکی از نمونه وبلاگ های سایت مینی کار هستش. این سایت اولین و بزرگترین سایت جمع سپاری در ایرانه و بهتون پیشنهاد میکنم که حتما یه سری به سایت بزنید.
وبسایت لینک: http://www.minikar.com

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 203 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 12:58

[b]با ظهور وب سایت های تک صفحه ای چه خوشتان بیاید چه نه، باید با این جریان همراه شوید. این گرایش از طراحی وب سایت در گذشته بدلیل دوستانه نبودن جستجو شدیدا با انتقاد مواجه شد. ساختار صفحه بندی نشده ی سایت های تک صفحه ای نمایه گذاری(indexing) در این سایت ها را دشوار میکند. درصورت حجم بالای محتوا در این سایت ها جستجو و یافتن محتوای مربوطه به دشواری انجام میشود. علاوه براین وجود تنها یک صفحه موجب میشود که شما نتوانید بیش از یک کلید واژه را هدف قرار دهید.

البته ناگفته نماند که سایت های تک صفحه ای بسیاری وجود دارند که جستجو در آنها کاربر پسندانه می باشد. درحقیقت تکنیک هایی وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید ایرادات نامبرده در بالا را برطرف کرده و این سایت ها را بهینه کنید. و از آنجاکه این سایت ها تنها بر یک هدف متمرکز شده اند بهینه سازی آنها آسانتر می باشد.
در این مقاله به برخی از روشهای بهینه سازی سایت های تک صفحه ای برای موتورهای جستجو اشاره می کنیم.

صفحه بندی.
مهم ترین ایرادی که به سایت های تک صفحه ای وارد است، مهندسی صفحه بندی نشده (unpaginated) آنها می باشد. صفحه بندی کردن ساختاری است که همه ما با آن آشنایی داشته و به آن عادت کرده ایم. این ساختار به شما کمک میکند تا اعتبار دامنه اینترنتی خود را گسترش داده و چندین کلیدواژه را هدف قرار دهید. درحقیقت بیشتر وب سایت ها از این ساختار بهره میبرند. وب سایت های تک صفحه ای بهترین گزینه برای صفحات فرودی هستند که به پیشنهادات تجاری و داستانگویی اختصاص دارند.
اما آنچه درخصوص سئوی سایت های تک صفحه ای آزاردهنده است وجود تفکر غلط افزودن بلاگ یا سایر صفحات محتوا به این سایت هاست. افزودن صفحات دیگر به سایت های تک صفحه ای آنها را به سایت های چند صفحه ای مبدل میکند.
بجای صفحه بندی کردن سایت می توانید محتوای موجود را با فرمت سازمان یافته و قانع کننده تفکیک کنید. به این ترتیب، درحقیقت تنها صفحه سایت خود را صفحه بندی کرده اید. اگر صفحه ی موردنظر صفحه ی فرود باشد می توانید محتوا را به هدینگ های مختلف مانند: مشخصات، هدینگ ها، مرور، فرم تماس و غیره تفکیک کنید. اگر قصد راه اندازی یک سایت تک صفحه ای برای حرفه ی خود دارید می توانید فرمت سایت های معمول و سنتی را از طریق تفکیک محتوا به انواع استاندارها ازقبیل: home ، about، تماس، محصولات، بلاگ و غیره به یک تک صفحه، کامپایل کنید.
قطعا بخش هایی که بطور واضح تعریف شده اند نویگیت سایت تک صفحه ای شما را برای کاربران آسان کرده و سایت شما را برای بازدیدکنندگان آن خواناتر میکند.
سازماندهی CSS برای اسپایدرها.
مسلما شما خواستار آن هستید که کاربران شما با زبان برنامه نویسی CSS سازگار باشند. برای دستیابی به این خواسته یک راه ساده وجود دارد و آن عبارت است از جایگذاری قسمت های محتوا در DIV ها. هرچند این راهکار تاثیری بر سئو ندارد اما پیمایش CSS را آسانتر میکند. شما می توانید از آی دی های CSS بعنوان لینک های پیوندی استفاده کرده و ازاین طریق مستقیما بر سئو تاثیر بگذارید. این لینک ها بمانند کلید واژه هایی هستند که موتورهای جستجو روی آنها قفل میکنند.
بهتر است این لینک ها بهمراه نویگیشن بار( چه در راس یا گوشه های صفحه) اجرا شوند. این کار سایت تک صفحه ای شما را قابل استفاده تر کرده و نمایه گذاری را آسانتر میکند. هریک از لینک های پیوندی باید یک کلید واژه هدف داشته باشد، کلید واژه ای که در کانتکست کلی سایت شما کاملا طبیعی و منطقی جلوه کند. درصورت عدم تناسب کلید واژه ها با ساختار محتوا کاربران آزرده خاطر شده و نرخ واگشت بالا میرود.
برای ساخت لینک پیوندی با نام گذاری DIV آغاز کنید:

سپس لینک را اضافه کنید:
​[//www.raadcom.com/Areas/Admin/Media/FileUpload/4c4479bc-e832-47ff-ac32-e8a0c8d7293c.png[/img]
یکی دیگر از شیوه های افزایش رتبه در موتورهای جستجو، ساخت لینک های بیرونی برگشت داده شده به سایت است.
اعتبار(Authority).
علیرغم اهمیت ناچیز لینک ها اما آنها هنوز هم در استراتژی سئو و بویژه درصورت داشتن محتوای وایرال تاثیر گذارند. تمرکز شما نباید بر روی ساخت لینک های اسپم در بخش کامنت های راندوم باشد. بلکه باید باتن های رسانه اجتماعی را در سایت خود بگنجانید تا بدین ترتیب محتوا به آسانی به اشتراک گذاشته شود.همچنین باید برای اعتبار بخشیدن به صنعت خود و ایجاد دید مثبت در کاربران از طریق بلاگ های مهمان بدنبال لینک های معتبربرگشتی باشید.

تگ های H1.
در شرایط عادی استفاده از چندین تگ اچ وان در صفحه، فرم خوبی نیست. اما در سایت های تک صفحه ای می توان از تگ های اچ وان برای اشاره به تفکیک در محتوا استفاده کرد و از این طریق خوانایی صفحه و دوستانه بودن جستجو را ارتقا داد. بعلاوه استفاده از این تگ ها فرصتی است برای بهینه سازی کلید واژه ها.
خوانایی.
خوانایی بدیهی ترین و مهم ترین نکته در طراحی وب سایت است که در بخش های پیشین نیز به آن اشاره شد. هیچگاه روانی و انسجام در محتوا را قربانی سئو نکنید. سریع ترین عامل در تنزل رتبه ناخوانا بودن محتوای سایت است. بنابراین برای افزایش رتبه ی سایت خود می بایست کیفیت محتوا را ارتقا دهید. موفقیت در ارتقای کیفیت محتوا، ترافیک ارگانیک برای سایت شما را درپی خواهد داشت.
حفظ تازگی.
برای ارتقای رتبه ی سایت خود در گوگل باید دائما مطالب و محتوای سایت خود را بروز رسانی کنید. در سایت های تک صفحه ای که اسکرول نامحدود آنها فعال شده است بروز رسانی محتوا چندان دشوار نیست. بروز رسانی و حفظ تازگی مطالب امریست ضروری بنابراین شما برای روبرو شدن با این چالش باید خلاقیت بخرج دهید. یکی از راهکارهای حل این مشکل سوییچ کردن دائم مطالب قدیمی با مطالب جدید است.
در بدترین شرایط تنها چاره افزودن صفحه ای دیگر یا استفاده از محتوای ایجاد شده توسط کاربران است.
اگر شما ترفند دیگری برای بهبود سئوی سایت های تک صفحه ای میشناسید نظرات خود را با درمیان بگذارید. منبع: طراحی وب سایت

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 175 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 12:58

دستگاه های دیزل ژنراتور به صورت نرمال شامل موارد ذیل می گردند :
1- دیزل.
2- ژنراتور مطابق با توان اسب بخار دیزل.
3- تابلو کنترل نیمه اتوماتیک PLC نصب شده بر روی دستگاه.
4- متعلقات دستگاه به صورت نرمال : تانک سوخت روزانه ، لرزه گیر های بین دیزل ژنراتور و شاسی ، لرزه گیر های بین فونداسیون و شاسی ، ست کامل اگزوز ، ست کامل باطری ، شاسی فولادی و کلید قطع کن اتوماتیک قدرت.
1 - کاناپی SUPER SILENT :کاور و یا کاناپی دستگاه های دیزل ژنراتور از اساسی ترین تجهیزات جانبی دیک دیزل ژنراتور می باشد.کاناپی ها معمولا به ابعاد شاسی دستگاه طراحی و ساخته می شود، یک کاناپی استاندارد دستگاه دیزل ژنراتور نقش بسیار مهمی را در کاهش حجم صدای دستگاه ایفا می کند.در مناطق اداری ، مسکونی ، بیمارستانها ، فضای باز و .... جهت کاستن حجم صدای دستگاه می توان از دستگاه دیزل ژنراتور به همراه کاناپی استفاده کرد.از مزایای دیگر کاناپی میتوان علاوه بر کاهش حجم صدای دستگاه به یک محافظ فیزیکی دستگاه اشاره کرد.در پروژه هایی که دستگاه در مناطق کویری و پر گرد و غبار کار می کند ، کاناپی دستگاه دیزل ژنراتور می تواند محافظ فیزیکی دستگاه باشد و چه بسا طول عمر دستگاه را افزایش می دهد.همچنین جلوگیری میکند از دسترسی افراد متفرقه ، به اجزای داخل دستگاه.
2 - تریلر کشنده 4 چرخ :در مواردی که دستگاه دیزل ژنراتور باید در روز حداقل چند بار جابجا بشود از تریلرهای کشنده جهت جابجایی استفاده ی کنند.این تریلرها معمولا به ابعاد شاسی دستگاه طراحی و ساخته می شود.موارد استفاده از این تریلر ها ، در خطوط انتقال لوله می توان اشاره کرد که دستگاه دائم در حال جابجایی می باشد.این تریلرها دارای قلاب و یا گیره های می باشند که می تواند به ماشین متصل بشود و دستگاه در مسیر های خاکی حرکت کند.در صورت نیاز تانک سوخت 500 و یا 1000 لیتری ، بسته به میزان مصرف دیزل ژنراتور میتوان روی این تریلر ها طراحی و ساخت.
3- تابلو کنترل و کنترل پنل دیزل ژنراتور :یک دستگاه دیزل ژنراتور در چند حالت متفاوت کار می کند.
1 - کنترل نیمه اتوماتیک و یا دستی ، در این حالت دستگاه به صورت دستی و توسط اپراتور روشن می گردد و ورود برق به شبکه مستلزم حضور
اپراتور در زمان قطع برق می باشد.
2 - کنترل تمام اتوماتیک و یا Change Over که در این حالت به محض قطع برق تابلو به صورت اتوماتیک عمل میکند و دیزل ژنراتور را روشن می کند و حداکثر بین 7 الی 10 ثانیه برق را وارد مدار میکند و همچنین عملکرد معکوس را هم انجام میدهد به این معنی که وقتی برق شهر وصل شود ، تابلو به صورت خودکار دیزل ژنراتور را خاموش کرده و برق شهر وارد مدار میکند.
3 - تابلو کنترل پارالل و یا موازی که در این حالت در هنگامی که دو یا چند دستگاه دیزل ژنراتور در کنار هم بخواهند به صورت موازی کارکنند از این تابلو استفاده می شود ، این نوع تابلو بیشتر در دستگاه های قدرت بالا استفاده میشود. در این تابلو کنترل ها از کنترل پنل های DEEP SEA و یا COMAP اغلب استفاده می شود.
4 - تابلو کنترل سنکرون و یا همگاه جهت همزمان سازی برق دیزل با برق شهر و یا برق اصلی.
4 - مخازن سوخت با حجم بالا جهت مصارف ماهیانه :در بعضی از پروژه ها با توجه به اینکه مخزن سوخت روزانه جهت کارکرد دیزل ژنراتور کافی نمی باشد ، لذا از مخازن سوخت با حجم بزرگتری استفاده می کنند.این مخازن سوخت مستقیما به مخزن سوخت روزانه لوله کشی میشود و به محض پایین آمدن سطح سنج گازوئیل ، سوخت گازوئیل از مخزن بزرگتر به مخزن کوچکتر پمپ می شود.موارد این مخازن سوخت در هتل ها ، بانک ها و مکانهایی می باشد که دسترسی به سوخت گازوئیل کم باشد.این مخازن سوخت طبق آخرین استانداردهای اروپا طراحی و ساخته میشود.
5 - هیتر و یا گرمکن دستگاه :در مناطق سرد سیر که از دستگاه دیزل ژنراتور استفاده می شود ، استفاده از هیتر اکیداً توصیه می گردد.مزایای استفاده از هیتر به شرح ذیل می باشد :
1- عدم انجماد آب رادیاتور.
2- عدم انجماد گازوئیل.
3- استارت نرم دستگاه.
4- متعادل نگه داشتن دمای میعات دستگاه جهت بالا بردن راندمان دیزل ژنراتور.
5- عدم ایجاد مشکلات ناشی از استارت دستگاه در مواقع سرد.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 172 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 19:05

یک دستگاه دیزل ژنراتور بسته به شرایط استفاده مصرف کننده در 3 حالت کلی مورد استفاده قرار می گیرد.
1- استفاده دیزل ژنراتور در شرایط اضطراری.
2- استفاده دیزل ژنراتور در شرایط پیوسته.
3- استفاده دیزل ژنراتور در شرایط دائم.
تعریف نیروی اضطراری در دیزل ژنراتور ( Standby ) :
نیروی استندبای یا اضطراری به معنای حداکثر توان ارائه برق یک ژنراتور است که از مشخصه های بسیار پرکاربرد در صنعت می باشد.
یک ژنراتور برق اضطراری برای مناطق مسکونی ، پزشکی و سامانه های حیاتی بیمارستان ها یا برای یکسان سازی مصرف در ساختمان های عمومی، فرودگاه ها و حتی کارخانه های تولیدی استفاده می شود. این دستگاه ها به طور معمول در شرایط اضطراری مثل قطع برق موقتی و یا برای کمک تا وصل شدن مجدد برق در ساختمان ها قرار می گیرند.
مولفه تولید (فاکتور بارگیری) کمتر از 85% و قابل اعتماد بودن بسیار بالا و عدم Overload این دستگاه ها را برای مصارف ویژه مورد استفاده قرار می دهد.
ژنراتور برق اضطراری در مکان هایی که در رابطه با سلامت و امنیت انسان ها هستند کاربرد بسیار زیادی دارند مثل هتل ها، فرودگاه هاو مراکز اطلاعاتی.
ژنراتور برق اضطراری در مکان هایی که در رابطه با سلامت و امنیت انسان ها هستند کاربرد بسیار زیادی دارند به مانند : هتل ها، فرودگاه هاو مراکز اطلاعاتی. برای همه این محیط ها دستگاه هایی وجود دارند که برای شرایط ضروری و خاص مورد استفاده قرار می گیرند. این ژنراتور ها که که حداکثر یک ساعت به ازای هر 12 ساعت حدود 10% افت عملکرد پیدا می کنند مشخصا برای پاسخ گویی سریع در بازه زمانی کم طراحی شده اند. مولفه تولیدی (فاکتور بارگیری) این ژنراتور ها نیز کمتر از 85% می باشد.
تعریف نیروی پیوسته در دیزل ژنراتور ( Prime ) :
دیزل ژنراتور هایی که در شرایط پیوسته کار میکنند عموما برای جایگزینی برق منبع اصلی و یا همان برق شهر طراحی شده اند.
برای مثال برای استفاده موقتی و حداکثری در ساخت و ساز ساختمانی و یا استفاده در شرایط سخت مثل حیات وحش که از شبکه برق رسانی به دور افتاده اند. با مولفه بارگزاری کمتر از 75% بدون محدودیت زمانی و کارامدی بسیار بالا.
تعریف نیروی دائم در دیزل ژنراتور ( continuous ) :
برق دائمی مراکز اطلاعاتی (دیتا سنتر ) :
مراکز دیتا سنتر در همه روزهای سال فعال هستند که مشتری ناراضی و اطلاعات از بین رفته نداشته باشند که بتوانند به کار خود ادامه دهند.
این مراکز در همه روزهای سال فعال هستند که مشتری ناراضی و اطلاعات از بین رفته نداشته باشند که بتوانند به کار خود ادامه دهند. کمپانی MTU Onsite Energy با تولید ژنراتور های دیزلی با کیفیت بسیار بالا و قابل اعتماد این امر را برای این مراکز مهیا می کند. شش شرکت از ده شرکت برجسته اینترنتی از این برند ژنراتور در مراکز اطلاعتی خود استفاده می کنند. میانگین مولفه بارگزاری این موتورها کمتر از 100% با ظرفیت استفاده بیش از حد (Overload) 10% می باشد.
نیروی دائم کار در دیزل ژنراتور برای نیروگاه های برق اتمی :
ژنراتورهای دیزلی اضطراری در این نیروگاه ها موقعی فعال می شوند که واحدهای NPP (اتمی) از مدار خارج می شوند.
کمپانی MTU Onsite Energy با ارسال بیش از 300 سامانه به سراسر جهان انبوهی از تجربه و شناخت را به دست آورده که این شرکت را در میان بهترین ها قرار داده است. تمام دستگاه های مورد استفاده در این نیروگاه ها تحت تمامی استاندارد ها از جمله IAEA 50-C-QA و KTA 1401 به سراسر دنیا ارسال می شوند. این ژنراتور ها کمتر از 10 ثانیه نیاز دارند که دیزل ژنراتور به کمک واحد های NPP با ظرفیت پذیرش بیش از 50% در قدم ابتدای بارگزاری بیایند. کمپانی MTU Onsite Energy پایین ترین حجم را اشغال می کند و می تواند به هر وسیله ای به راحتی اتصال پیدا کند.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 184 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 19:05

نمای دیواری پانل کبیر طراحی شده تحت لیسانس اروپا بوده ساندویچ پانل دیواری نمای دیواری پانل کبیر طراحی شده تحت لیسانس اروپا بوده و به واسطه نمای زیبا و کاربری بهتر در حال حاضر از آن کشور هایی اعم از آلمان ، ایتالیا ، اسپانیا و ... نیز استفاده می گردد .
ساندویچ پانل دیواری چیست؟
نوعی از مصالح ساختمانی که از دو لايه ورق که مابين آنها فوم تزريق شده است و جهت پوشش ديوار بکار مي رود را ساندويچ پانل مي نامند که بهترين نوع فوم مصرفی در ساندويچ پانل ديواري فوم پلی اورتان مي باشد. مزایای ساندویچ پانل دیواری : عايق حرارتی و برودتی و عايق صوت و مقاوم در برابر رطوبت ، سبک بودن ساندويچ پانل دیواری و نهايتاً کاهش وزن سازه ، سرعت در اجرا و کاهش هزينه های ناشی از طولانی شدن پروژه ها، مقاوم در برابر زلزله ، افزايش طول عمر مفيد ساختمان و تأسيسات و قابليت جابجايي و نصب مجدد. موارد استفاده ساندویچ پانل دیواری : ساندويچ پانل های ديواری جهت پوشش ديوار سوله های صنعتی ،سوله های ورزشی ، کانکس های پيش ساخته ، ساختمان های ويلايي و سرخانه ها. مشخصات فنی ساندویچ پانل دیواری: عرض مفيد يک متر و عرض غير مفيد 1.03 متر و طول تا 10 متر ضخامت از 4 سانتيمتر تا 10 سانتيمتر ورق های مصرفی از نوع گالوانيزه و آلومينيوم ساندویچ پانل دیواری مي باشد که بصورت دو رو ورق توليد مي شود.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 177 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 19:05

آیا می‌دانستید كه ‌مهمان میز غذای كسی شدن آداب معاشرت مخصوص به خودش را دارد؛ این آداب را مختصر و مفید برای‌تان توضیح می‌دهیم؛ جزییاتی كه اگر آنها را رعایت كنید یك معاشر واقعی و ‌مهمانی مبادی آداب به معنای واقعی كلمه خواهید بود.

اصول باکلاس بودن سر میز ناهارخوری!!
بدون شك تا به حال بارها و بارها بر سر میز غذا، ‌مهمان فردی بوده‌اید. میزبان هم قطعا تمام تلاشش را كرده تا برای ‌مهمانانش چیزی كم نگذارد. همه چیز خوب و طبق معمول پیش رفته است. با این حال آیا می‌دانستید كه ‌مهمان میز غذای كسی شدن آداب معاشرت مخصوص به خودش را دارد؛ یعنی اینكه ممكن است شما ندانسته حركتی انجام دهید كه خلاف آداب میز غذا باشد و اگر دست بر قضا میزبان شما بر این امور مسلط بوده، شاید رفتار شما به نظرش جالب نیامده است!

با این تفاسیر، لازم نیست زیاد نگران باشید. این آداب را مختصر و مفید برای‌تان توضیح می‌دهیم؛ جزییاتی كه اگر آنها را رعایت كنید یك معاشر واقعی و ‌مهمانی مبادی آداب به معنای واقعی كلمه خواهید بود.

مراقب باشید حین غذا خوردن روی بشقاب خم نشوید
شما باید صاف و مستقیم بنشینید. به قول معروف شق و رق! با رعایت همین فاصله از بشقاب غذا باید قاشق را به سمت دهان‌تان بیاورید.

اصول و نحوه غذاخوردن در رستوران, تکنیک های غذاخوردن در رستوران

مراقب باشید حین غذا خوردن روی بشقاب خم نشوید

کاربرد دستمال ها را بدانید
این دستمال باید باز شود و بالای زانوهایتان پهن شود تا هر زمان خواستید آن را ‌بردارید. این روش صحیح استفاده از دستمال است.

نحوه غذا خوردن بر سر میز,آدابی برای غذاخوردن سر میز

دستمال سفره ها باید باز شود و بالای زانوهایتان پهن شود

در دست گرفتن قاشق سوپ مراقب باشید
این نكته را هرگز فراموش نكنید كه شما نباید قاشق سوپ را با توجه به شكل و شمایلی كه دارد، كاملا داخل دهان خود ببرید بلكه باید از لبه قاشق سوپ را میل كنید. همان‌طور كه از لبه لیوان آب می‌خورید. در عین حال مراقب باشد كه سوپ را هورت نكشید!

آداب غذاخوردن سر میز,آشنایی با آداب غذاخوردن سرمیز

نباید قاشق سوپ را با توجه به شكل و شمایلی كه دارد، كاملا داخل دهان خود ببرید

به چیدمان قاشق ها روی میز غذاخوری دقت کنید
شما پشت یك میز رسمی غذا نشسته‌اید، سمت راست‌تان ردیفی از قاشق‌های مختلف چیده شده و سمت چپ‌تان هم به همان ترتیب ردیفی از كارد و چنگال‌ها در اندازه و شكل‌های مختلف. (این میز معمولا برای افراد راست‌دست چیده می‌شود.) این یك قانون همیشگی است كه دورترین قاشق، كارد و چنگال از شما مخصوص اولین غذایی است كه قرار است شما وعده‌تان را با آن شروع كنید یا به قولی همان پیش‌غذا.

اصول غذاخوردن سر میز,راهنمای غذاخوردن سرمیز

به چیدمان قاشق ها روی میز غذاخوری دقت کنید

دستمال سفره فقط به یك منظور استفاده می‌شود، آن هم پاك كردن دهان به شكل بسیار آرام و آهسته است
هرگز با دستمال سفره دهان‌تان را خشك نكنید یا اینكه سفت و محكم پاک نكنید. برای این منظور باید از دستمال كاغذی استفاده كنید؛ نه دستمال‌های كتانی سرسفره.

تکنیک های غذاخوردن در رستوران,نکاتی برای غذاخوردن سر میز

هرگز با دستمال سفره دهان‌تان را خشك نكنید یا اینكه سفت و محكم پاک نكنید

با كارد و چنگال خود به افراد دور میز اشاره نكنید
ساده تر اینكه اگر آنها سر میز غذا از طرف شما، مورد خطاب هستند، با كارد و چنگال نشان‌شان ندهید.

آدابی برای غذاخوردن سر میز,اصول و نحوه غذاخوردن در رستوران

با كارد و چنگال خود به افراد دور میز اشاره نكنید

غذایتان را فوت نکنید
اگر غذای داغی مقابل تان قرار گرفت به عنوان ‌مهمان به هیچ عنوان در برابر چشمان بقیه غذا را فوت نكنید! كمی زمان بدهید تا غذا خودش سرد شود.

نکاتی برای غذاخوردن سر میز,آداب غذاخوردن سر میز

هرگز غذایتان را فوت نكنید، بلکه كمی زمان بدهید تا غذا خودش سرد شود

تلفن همراهتان را حین صرف غذا روی میز نگذارید
ترجیحا آن را بی‌صدا كنید تا اگر زنگ خورد، مجبور نشوید جواب دهید. مهم تر از همه اینكه حین غذا خوردن اصلا نباید سرتان روی تلفن همراه تان خم باشد؛ برای همین بهتر است اصلا روی میز نباشد.

آشنایی با آداب غذاخوردن سرمیز,اصول غذاخوردن سر میز

حین غذا خوردن اصلا نباید سرتان روی تلفن همراه تان خم باشد

هرگز این دستمال ها را از یقه خود آویزان نكنید
این حرکت دور از آداب مهمان بودن است و بخصوص برای حضور در یک شام یا ناهار رسمی زیادی خودمانی است؛ بنابراین باید حتما از این حرکت پرهیز کنید.

اصول غذاخوردن سر میز,آدابی برای غذاخوردن سر میز

هرگز دستمال‌ سفره ها را از یقه خود آویزان نكنید

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 175 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 7:29

شعر طنز عید نوروز , هفت سین جدید نوروز

خانمــی با همســــــرش گفــت اینچنیـــــن :
کای وجــــــودت مــــایه ی فخـــــر زمیــــــن !

ای که هستـــی همســـری بس ایــــده آل !
خواهشــــی دارم .. مکُــــن قال و مقـــــال !

هفــــت سیـــــن تازه ای خواهــــــم ز تـــــو
غیـــــــر خرج عیـــــد و ... غیــــر از رختِ نو

"سین" یک ، سیّاره ای ، نامــــش پـــــراید
تا برانـــــــــم مثـــــــل بـــــرق و مثــــــل باد

"سین" دوم ، سینــــه ریـــــزی پُر نگیـــــــن
تا پَــــرَد هــــوش از سر عمّـــــه شهیــــن !

"سین" سوم ، یک سفـــــر سوی فـــــرنگ
دیـــــــــدن نادیــــــــده هـــــــای رنـگ رنـگ

"سین" چارم ، ساعتی شیـــــک و قشنگ
تا که گویـــــم هست سوغـــات فرنــــــگ !

"سین" پنجـم ، سمــــع دستـــورات مــن !
تا ببالــــــم مـــــن به خــود ، در انجمــــن !

آنگه ، آن بانـــــو ، کمـــــــی اندیشــــه کرد
رندی و دوز و کلَـــــــــک را پیشــــــــه کرد !

گفــــــت با ناز و کرشمـــــه ، آن عیـــــال !!
من دو "سین" کم دارم ، ای نیکـو خصال !

گفت شویش : من کنــــــــــون یاری کنم
با عیال خویـــــــــش ، همکـــــاری کنم !!

"سین" ششم ، سنگ قبـــری بهر من !
تا ز من عبـــــــرت بگیرد مـــــــــرد و زن !

"سین" هفتم ، سوره ی الحمد خوان ...
بعد مرگــــــم ، بَهر شــــوی بی زبان !!!

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 176 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 20:04

فرق اصلی میان بازاریابی و تجارت الکترونیکی در آن است که تجارت یعنی فروش با کمک افراد ،اما بازاریابی الکترونیکی یعنی فروش با کمک اطلاعات. در تجارت رایج، انعطاف پذیری بالایی وجود دارد زیرا افراد درگیر کار هستند. مشتریان می توانند، سؤال کنند و متصدیان فروش می توانند آنان را هدایت و راهنمایی کنند. در بسیاری مواقع، مشتری اصلاً نمی داند که دقیقاً چه می خواهد. همیشه گفته می شود که یک فروش بزرگ یعنی این که مشتری برای خرید یک کالای صد دلاری وارد فروشگاهی شود و سپس با صرف پانصد دلار برای پنج کالا آن فروشگاه را ترک کند.

مشکل تجارت این است که بسیاری از روندهای زائد و پر هزینه را شامل می شود . روش تجارت قدیمی همان وجود فروشگاه های معمول در پیرامون ما است. اوج بازاریابی را می توان در همین فروشگاه ها شاهد بود. صاحبان فروشگاه اکثر مشتریان خود را می شناختند و آماده گفتگویی دوستانه با آنها بودند. این فروشگاه ها رواج داشتند، تا این که سوپرمارکت های بزرگ جایگزین آنها شدند و امکان انتخاب هایی بیشتر با قیمت هایی ارزان تر را برای مشتریان فراهم می کردند.

کسب و کاراینترنتی مانند آن است که ما ایده یک سوپرمارکت بزرگ را به نتیجه ای منطقی رسانده باشیم.طراحی وب سایت حرفه ای تجارت الکترونیک دارای اطلاعات لازم برای پاسخ دادن به پرسش های شما است. قیمت محصولات چه قدر است؟ اگر من تعداد بیشتری کالا بخرم آیا تخفیفی دریافت خواهم کرد؟ این محصولات چه سایزی دارند؟ ویژگی های اصلی آنها چه هستند؟ محصولات چه زمانی موجود و در دسترس هستند؟ زمان تحویل آنها چقدر است؟ دیگر مشتریان چه نظری درباره این محصولات دارند؟ عملی ساختن صحیح تجارت الکترونیک و ساخت و طراحی سایت برای آن کاری بسیار دشواری است. یک وب سایت تجارت الکترونیک باید هم ساده باشد و هم دقیق،واضح و مطمئن. اطلاعات موجود در چنین سایتی باید به تمامی سؤالات بازدیدکنندگان پاسخ دهد. اکنون مشخص شده که نوع طراحی سایت چندان مهم نیست زیرا بسیاری از مشتریان از این که کالاهای گران قیمت را از طریق شبکه بخرند، هراس دارند. آنان می خواهند با کسی حرف بزنند یا از طریق ایمیل با او ارتباط برقرار کنند تا بدانند، که واقعاً با فروشندگانی واقعی طرف هستند. تحقیقی که به تازگی صورت گرفته نشان می دهد که چهل درصد بازدیدکنندگان اظهار داشته اند که زمانی نسبت به یک وب سایت اعتماد می کنند که بتوانند از طریق پست الکترونیک با کسی ارتباط برقرار کنند.

- استراتژی های کسب و کار الکترونیک هنگامی کارآمد و تاثیرگذار خواهد بود که:

۱) شرکت زیر پوشش یک نام تجاری (برند) معتبر وجود داشته باشد
۲) شرکت بتواند به شکلی اثربخش، کالاها و محصولات فیزیکی خود را با امکانات شبکه ای و الکترونیکی خویش مرتبط سازد
۳) محصولات به حمایت انسانی برای فروخته شدن نیاز داشته باشند
4 ) بتوان محصول را به صورت الکترونیکی تحویل داد (محصولاتی مانند نرم افزار، موسیقی)
5 ) بتوان محصول را به صورت کتبی و پیام هایی ساده تشریح کرد
6 ) محصول با کیفیتی مناسب و تاثیر گذارباشد و بر اساس شرایط جغرافیایی مشتری تحویل شود
7 ) هزینه تحویل محصول درصد اندکی از هزینه کلی آن باشد

• ترکیب دنیای واقعی و مجازی

طراحی وب سایت همانند ایجاد یک فروشگاه در یک جای دور افتاده مثل قطب شمال است. زیرا کسی نمی داند که شما در آنجا هستید. بسیاری از شرکت های الکترونیکی به این نتیجه می رسند که هزینه تبلیغاتشان برای این که خود را به مشتریان معرفی کنند، آن قدر بالا است که گاهی اوقات عملاً ادامه کار آنها را غیرممکن می سازد.

شرکت هایی که بتوانند امکانات فیزیکی خود را با امکانات شبکه ای و الکترونیکی در هم آمیزند، موفقیت بیشتری کسب می کنند.

americanonline وب سایتی است که با فن آوری ساده ای کار خود را آغاز کرد. این شرکت درک بسیار بالایی از اینترنت و کاربران آن دارد. طراح این وب سایت معتقد است که امروزه اینترنت مانند یک انتشاراتی بزرگ و جهانی است.

سایت یاهو نیز با این ذهنیت شکل گرفت مردم به جای انتخاب های نامحدود به دنبال انتخاب های محدود هستند. به همین دلیل است که یاهو از سردبیران مختلفی برای انتخاب بهترین وب سایت ها بهره می برد. یاهو به یک موتور جستجوی قوی در سطح جهان تبدیل شده است. یاهو به کمک سردبیران قوی خود، این امکان را فراهم کرده تا کاربران به بهترین وب سایت های ممکن دسترسی داشته باشند.

مایکروسافت نیز با انتشار خبرنامه خود که تنها سه ستون داشت وارد دنیای شبکه شد. ستون سمت چپ آن امکان جستجو در شبکه را فراهم می کرد. بقیه صفحات نیز پر از اطلاعاتی در مورد آخرین پیشنهادها، محصولات و دستاوردهای شرکت مایکروسافت بود.
• کسب و کار الکترونیکی

اینترنت می تواند باعث کارآمدتر شدن فعالیت های کسب و کار شود. کسب و کار الکترونیکی اقدامی در همین زمینه است. آنچه مسلم است، این است که به کمک فرآیندهای کسب و کار الکترونیکی می توان تا حد زیادی در هزینه ها صرفه جویی کرد.اجرای فرآیندهای کسب و کار الکترونیکی به این شرکت امکان داده تا به تمرکز بیشتری در قبال بانک های اطلاعاتی خود دست یابد.

مشتریان امروز افرادی آگاه و مطلع هستند. می توان گفت که دیگر مفاهیمی به نام زمان و بازار برای محصولات وجود ندارند و برای همیشه از میان رفته اند. این امر به معنای آن است که شرکت ها باید بیش از پیش با مشتریان خود در تعامل باشند تا بتوانند به بازخوردهای اطلاعاتی آنها دست یابند و با سرعت بالا نیازها و تقاضاهای آنان را برآورده سازند. اینترنت می تواند این نوع تعامل و ارتباط نزدیک میان مشتریان و شرکت ها را تسهیل کند.

یک روند کلیدی امکان دستیابی به نرم افزارهای مختلف از طریق اینترنت است. اگر این کار به درستی صورت گیرد می تواند باعث صرفه جویی هنگفت و نیز افزایش کارآیی و اثربخشی شرکت ها شود.
• خلاصه

طراحی وب سایت،مانند ایجاد یک نشریه است. شما باید از آن برای برقراری ارتباط با افراد درون ارگان، عرضه کنندگان بیرون از ارگان، مشتریان و غیره استفاده کنید. کیفیت وب سایت، به مشتریان، کارکنان و تمامی سهامداران شرکت این امکان را می دهد تا اطلاعات مورد نیاز خود را با سرعت و دقت بالا دریافت کنند.

می توان اطلاعات مناسب را در یک وب سایت مناسب و با هزینه ای مناسب به دست آورد. این امر باعث می شود که مشتریان به اطلاعات بهتری در مورد سازمان و محصولات و خدمات آن دست یابند و بنابراین احتمال خرید آنان از چنین سازمانی افزایش می یابد.

بهترین طراحی وب سایت، وب سایتی است که ساده بودن خود را حفظ کند. بهترین استراتژی های استفاده از وب سایت باید با استراتژی کلی آن شرکت تلفیق شوند.

منبع : طراحی سایت صفرویک

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 190 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 20:04

کره یکی از خوراکی های اصلی در سفره صبحانه ما ایرانیان است. با در اختیار داشتن دو ماده در خانه می توان به راحتی کره‌ای مغذی و مقوی تهیه کرد و از خرید آن بی‌نیاز شد.

کره‌ای که شما از بیرون می‌خرید حاوی شیر پاستوریزه، چربی‌ و مواد نگه دارنده است. اما اگر خودتان در خانه کره درست کنید، کره‌ای کاملا سالم، مغذی و سرشار از ویتامین خواهد بود. کره خانگی برای سلامت بیشتر قسمت‌های بدن از جمله بافت‌ها، دندان‌ها، پوست و چشم‌ بسیار مناسب است.

مواد لازم برای تهیه کره خانگی :
خامه سنگین ارگانیک دو فنجان
نمک دریایی خوراکی به میزان دلخواه

طرز تهیه کره خانگی :
خامه و نمک را در غذاساز یا همزن بریزید و حدود 10 دقیقه صبر کنید.
در ابتدا خامه هم زده‌ شده ضخیم می‌شود اما بعد از چند لحظه کره و قسمت شیری‌ مانند آن از هم جدا می‌شود.

آن دو را از هم جدا کنید.
کره را از اطراف آن جمع کنید و در کاسه‌ای تمیز بریزید و از صافی رد کنید تا قسمت شیری آن جدا شود.

آن را در آب سرد بگذارید و به‌ آرامی با یک قاشق آن را جدا کنید.
وقتی که کره کاملا تمیز و منسجم شد با یک قاشق کمی آن را فشار دهید تا مایع موجود در آن خارج شود.

در آخر می توانید آن را در یک کاسه یا شیشه قرار دهید و در یخچال یا فریزر بگذارید.
این کره خانگی تا چند ماه سالم می ماند و فاسد نمی شود.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 173 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 12:36

درب های اتوماتیک یکی از بهترین اختراعات مدرن هستند. تمام کاری که نیاز است انجام دهیم این است که نزدیک این درب ها شویم تا این درب ها باز شوند. ساختار باز و بسته شدن درب اتوماتیک برای محدود کردن دسترسی از طریق درب می باشد. درب های اتوماتیک انواع مختلفی از قبیل کشویی، گردان و لولایی دارند. هدف اولیه درب های اتوماتیک دادن اجازه ورود به یک منطقه می باشد. هر چند که از آن ها جهت کنترل فضای فیزیکی، مانند مسدود کردن جریان باد به داخل ساختمان و یا مانعی جهت ورود آلودگی صوتی نیز استفاده می شود.

درب اتوماتیک از طریق سنسوری که برای آن ها انتخاب می شود، قادر به تشخیص افراد و اشیا می باشند. انواع مختلفی از سنسور ها در این درب ها قابل استفاده هستند. اکثر درب های اتوماتیک از سنسور های تشخیص حرکت یا سنسورهای نوری جهت مکانیزم باز و بسته شدن استفاده می کنند.

این سنسورها در کنار درب جهت تشخیص حرکت قرار می گیرند. سنسورهای درب اتوماتیک جهت سهولت رفت و آمد در مکان های صنعتی و تجاری، خصوصا برای افراد ناتوان نصب می شوند. این امر سبب کارایی و امنیت بیشتر در ورودی ساختمان می شوند.

نوع دیگر سنسورها، سنسور فشاری است. درب شیشه ای اتوماتیک که از سنسور فشاری استفاده می کنند، فضای بزرگی در جلو و پشت خود دارند این فضای بزرگ نقش یک ترازو را ایفا می کند. اگر وزن روی آن به حد تعیین شده برسد، درب باز خواهد شد. سنسورهای فشاری همچنین بعنوان سنسور ثانویه نیز مورد استفاده قرار می گیرند به طوری که اگر سنسور اولیه عملکرد مناسبی نداشت، این سنسور ثانویه فعال می گردد. اگر سنسور فشاری تشخیص دهد که چیزی مانع از بسته شدن آن می شود عمل بسته شدن بر روی آن شی را متوقف می کند.

از انواع دیگر سنسور ها می توان به سنسور اینفرارد اشاره کرد. سنسور اینفرارد از تکنولوژی مادون قرمز برای باز کردن درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می کند. سنسور مادون قرمز توانایی تشخیص تغییر دما را دارد. زمانی که سنسور تشخیص دهد ه دما بالاتر رفته است، نشان دهنده وجود انسان است و باعث فعال شدن سیستم باز و بسته شدن درب می گردد. سنسورهای مادون قرمز اغلب به عنوان سنسور اصلی و اولیه در دربهای اتوماتیک استفاده می شوند.

نوع دیگر سنسورهای تشخیص حرکت که از مادون قرمز استفاده نمی کنند، از امواج اولتراسونیک و یا مایکروویو بهره می برند. همانند خفاش ها این سنسور با تولید پالس های امواج مافوق صوت و یا مایکرویو به تشخیص وجود شیء در جلوی درب می پردازند.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 197 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 18:30

برای مقاصد ساختمانی کامپوزیت این مزیت را داراست که ویژگی هایی که در یک نوع مواد یافت نمی شود را می توان تلفیق کرد.
ویژگی خاص آن استحکام بالا همراه با وزن پایین، در حالی که مقاوم در برابر خوردگی است و عایق الکتریسیته و گرما می باشد. همچنین می توان نمای کامپوزیت آن را مانند چوب به شکل دلخواه درآورد و نمایی زیبا خلق کرد.


نمای شیشه ای

معماران به طور فزاینده ای به دنبال به حداکثر رساندن ورود عوامل طبیعی محیطی به داخل ساختمان هستند. نمای شیشه ای به شما اجازه بهره برداری از نفوذ عمیق نور طبیعی به فضای داخلی را می دهد. استفاده صحیح از متریال شیشه در نمای ساختمان علاوه بر زیبایی چشمگیر و قابل تحسینی که به ساختمان می دهد باعث به حداکثر رساندن صرفه جویی در انرژی نیز می باشد.


نمای فریم لس

نمای فریم لس یک محیط طراحی بسیار انعطاف پذیر است که در هر مکانی می تواند نصب شود. عایق های شیشه ای واحد که امکان انتخاب بین چند جداره و تک جداره را داراست.
سهولت در تعویض شیشه ها، مقاومت در برابر زلزله، امکان تعبیه بازشو و ظرافت ظاهری، این نمای فریم لس را از سایر نماها متمایز می گرداند.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 186 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 18:30

پنجره upvc می تواند بهترین انتخاب برای ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری باشد. از این لحاظ که علاوه بر امنیت و جلوگیری از صدا، مانع خوبی یرای آلاینده های تنفسی و نیز ورود گرد و غبار باشد و همچنین عایق بسیار مناسبی برای گرما و سرما نیز می باشد. پنجره های upvc امروزی به صورت اتوماتیک و با استفاده از دستگاه های روز دنیا، اتصالات آن به بهترین شکل صورت گرفته است. که این قطعات و اتصالات در برابر زنگ زدگی و نیز در برابر ضربه های سنگین و پوسیدگی مقاوم می باشد و سرعت نصب و راه اندازی بسیار آسان دارد. انواع پنجره های upvc عبارتند از:

پنجره upvc ثابت: این نوع پنجره به خاطر قیمت پایین دارای کاربرد بالا نیز می باشد. در این پنجره چون ثابت است یراق آلات در آن استفاده نمی شود پس دارای کمترین اجزا نیز می باشد پس دارای کمترین آلودگی صوتی به دلیل فیکس بودن و نیز عایق در برابر گرما و سرما و گرد و غبار نیز می باشد. این نوع پنجره را می توان پراستفاده ترین نوع upvc نیز نام برد چون که در تمام مدل های ترکیبی کاربرد دارد و نیز در نواحی نورده به صورت دیواره نیز استفاده می شود. همچنین در جاهایی که می خواهیم از نور به بهترین شکل استفاده کنیم مثل پوشش سقف های آلاچیقی که در این حالت بهترین عایق برای گرما و سرما نیز می باشد: این پنجره upvc ثابت می تواند به سه قسمت میانی و در طرفین دو باز شوی سایبانی و تک حالته کاربرد داشته باشد.
پنجره upvc تک حالته: این پنجره بر روی یک محور به صورت افقی باز و بسته می شود. از مزایای آن می توان به قیمت آن از لحاظ ارزان تر بودن آن نسبت به بقیه بازشوها اشاره کرد، ویژگی آن بازشو از راست به چپ و بالعکس با پایین ترین زمان و قیمت و نیز اجرا در محل و تعویض آسان لوله ها و لوازم جانبی آن اشاره کرد.
پنجره upvc دو حالته: این نوع پنجره روی دو محور افقی و عمودی با یک دستگیره است. این پنجره چون در داخل ساختمان قرار داده می شود بیشتر در جایی که تبادل هوا نیاز است مانند آشپزخانه، اصولاً لواز جانبی آن بهتر است که آلمانی باشد. به لحاظ اینکه جای کمتری اشغال کند و نیز مزایای آن از جمله امنیت بالا، پنهان بودن یراق آلات زیر محور و دارای رگلاژ آسان و امنیت و آسانی برای باز و بسته کردن توسط کودکان می باشد. روش های نگه داری این پنجره می توان روغن کاری برای افزایش طول عمر و کارایی و بهتر کارکردن لوازم جانبی اشاره کرد البته سعی شود از روغن چرخ خیاطی در استفاده شود همچنین برای نرمی لاستیک های درزگیر و تمیز کردن پنجره upvcسالیانه 4 تا 5 بار توسط صابون مایع باشد، با توجه به اینکه دما دارای اختلاف زیاد می باشد. این سرد و گرم شدن می تواند دارای انقباض و انبساط بالا و در نتیجه از رگلاژ خارج شود که باید تنظیم اولیه مجدد انجام شود.
پنجره دو جداره
.پنجره های دو جداره ، آلومینیومی و پی وی سی یک انتخاب کارآمد جهت صرفه جویی در انرژی و همچنین کاهش آلودگی صوتی است . هوای محبوس شده بین فضای پنجره یو پی وی سی دو جداره یک لایه عایق ایجاد می کند . این فضا یک عایق حرارتی است که مانع از هدر رفتن گرمای فضای داخل در زمستان می شود و باعث ایجاد یک دمای متعادل در فضای خانه می شود . پنجره دو جداره عملکردی معکوس در فصل تابستان نیز دارند که مانع از ورود هوای گرم بیرون به داخل شده . این عایق اضافی نیاز شما به گرمکن ها و سیستم های تهویه مطبوع را کاهش داد . و در نهایت باعث کم شدن هزینه های مصرف انرژی می شوند.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 180 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 18:30

آموزش طرز پخت کیک ساده و بسیار خوشمزه … دستور پخت این کیک بسیار ساده است و همه افراد به راحتی حتی بدون نیاز به همزن و در مدت زمانی کوتاه می توانند این کیک خوشمزه را درست کنند….

مواد لازم:

آرد سفید ½ 2 پیمانه
تخم مرغ 3 عدد
روغن مایع ¾ پیمانه
ماست ¾ پیمانه
شکر 1 پیمانه
بیکینگ پودر 2 قاشق چایخوری
جوش شیرین ½ قاشق چایخوری
وانیل ¼ قاشق چایخوری

(هر پیمانه معادل یک لیوان معمولی است)

طرز تهیه :
1- شکر را در ظرف گودی ریخته و وانیل را می افزاییم و مخلوط می کنیم. (می توان به جای وانیل از رنده پوست یک لیمو ترش یا رنده نصف پوست یک پرتقال استفاده کرد که طعم فوق العاده ای به کیک می دهد)

2- تخم مرغ ها را یکی یکی می افزاییم، و هر یک آنقدر هم میزنیم( با چنگال یا همزن) تا روی آن حباب ایجاد شود و سپس تخم مرغ بعدی را می افزاییم.

3- روغن و ماست را می افزاییم و در حدی که مواد یکنواخت شود هم میزنیم.

4- آرد را سه بار الک می کنیم و بیکینگ پودر و جوش شیرین را به آن می افزاییم و مخلوط می کنیم.

5- آرد را (که با و بیکینگ پودر و جوش شیرین مخلوط شده) کم کم به بقیه مواد می افزاییم و فقط در حدی که مخلوط شود هم میزنیم.

6- مواد را در قالب ریخته و در فر 180 درجه سانتیگراد یا 350 درجه فارنهایت قرار می دهیم. مدت پخت بستگی به فر دارد. ولی به طور متوسط بین 30 تا 45 دقیقه زمان برای پخت لازم است.

♠ حتما فر را از 15 تا 30 دقیقه قبل روشن کنید تا گرم شود.
♠ با یک خلال دندان یا چنگال در کیک فرو می کنیم، اگر ذرات کیک به آن نچسبید کیک آماده است.
♠ اگر می خواهید روی کیک طلایی شود 2-3 دقیقه شعله بالای فر را روشن کنید.

>>>میتوانید به خمیر این کیک پودر کاکائو یا نسکافه، کشمش، گردو و … بیفزایید.

پودر کاکائو را الک کرده و با آردی که داشتیم مخلوط می کنیم و می افزاییم.
پودر نسکافه را (به میزان دلخواه) همزمان با ماست بیفزایید.
حدود نصف لیوان کشمش را با 1 قاشق غذاخوری سرصاف از آردی که داریم مخلوط می کنیم تا کشمش ها به آرد آغشته شوند و در آخرین مرحله قبل از اینکه خمیر را در قالب بریزیم می افزاییم و فقط در حد مخلوط شدن به آرامی هم می زنیم.
بهتر است گردو را پس از اینکه خمیر در قالب ریخته شد روی خمیر بریزیم. همچنین می توانیم آنرا با خمیر مخلوط کنیم.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 189 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 11:06

با 5 نکته کیکی به خوشمزگی کیک های حاضری درست کنید.

_ به زمان پخت توجه کنید. پخت بیش از زمان تعیین شده باعث خشک شدن کیک می شود. بهتر است ۱۰ دقیقه قبل از به پایان رسیدن زمان پخت، کیک بررسی شود.

_ دمای فر را با دماسنج مخصوص فر مطابقت دهید. معمولاً دمای فر با آن چه نشان می دهد متفاوت است. پخت بیش از حد می تواند منجر به خشک شدن کیک شود.

_ ماست، ماست چکیده یا شیر بریده را با مقداری از شیر جایگزین کنید زیرا ماده اسیدی در آن گلوتن موجود در مایه کیک را نرم تر می کند. چربی زیاد در این مواد به کیک نرمی می دهد. با جایگزین کردن این مواد کیک مرطوب تر و نرم تر خواهد شد. برای تهیه شیر بریده، در یک لیوان شیر، یک قاشق غذاخوری سرکه یا آبلیمو بریزید.

_ برای کیک پخته شده ای که خشک است، چه باید کرد؟ مقدار یک پیمانه شکر را با ۲ پیمانه آب مخلوط کنید، روی کیک چند سوراخ ایجاد کنید و آب را روی کیک بپاشید. پس از جذب شدن این مایع دوباره روی کیک مقدار دیگری از این آب بپاشید.

_ قرار دادن کیک داغ در فریزر به مدت ۳۰ دقیقه باعث نرمی و مرطوب شدن کیک می شود.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 186 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 11:06

تردمیل که در دو نوع تردمیل باشگاهی و تردمیل خانگی دارای کاربرد بسیار زیادی در تناسب اندام و رسیدن به اندام دلخواه دارد دارای فواید و مزایای بسیار زیادی است. تردمیل از جمله تجهیزات ورزشی پرکاربرد در سراسر جهان از جمله ایران است. استفاده از تردمیل اثرات مثبت زیادی در روحیه افراد دارد. به طور کلی ورزش کردن موجب شادی و سلامت بدن می شود. البته این نکته لازم به ذکر است که استفاده صحیح از تردمیل از عوامل بسیار مهم است زیرا عدم توجه به این نکته می تواند منجر به آسیب رساندن به سلامتی شما شود.

استفاده صحیح از تردمیل در کاهش وزن، تناسب اندام، شادی، و جلوگیری از برخی از بیماری ها نظیر بیماری های قلبی، پارکینسون و برخی از بیماریهای کهنسالی نقش به سزایی دارد. در مقاله قبل راجع به تاثیر تردمیل بر بیماری پارکینسون توضیحاتی را برای شما کاربران عزیز ارائه دادیم. در این مقاله از مجموعه مقالات تردمیل قصد داریم در مورد تاثیر مثبت تردمیل در کاهش افسردگی اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

در جواب به این سوال که آیا تردمیل در درمان افسردگی و کاهش علائم این بیماری موثر است یا خیر؟ باید گفت بله. تردمیل به مانند اسکی فضایی (الیپتیکال) و دوچرخه ثابت یک وسیله ورزشی هوازی است. بیماری افسردگی یک بیماری روحی و روانی است که به طور کلی امید به زندگی فرد را تا حد بسیاری کاهش می دهد. تحقیقات بسیاری برای تاثیرات تردمیل بر این بیماری انجام شده است. یکی از این تحقیقات که به صورت رسمی انجام شده و نتایج آن به اثبات رسیده است، آزمایشی بود که توسط مرکز درمانی بنجامین فرانکلین واقع در برلین انجام شد. در این آزمایش محققان تحقیقات خود را بر روی 12 بیمار که مبتلا به افسردگی حاد بودند انجام دادند. هر یک از این بیماران روزانه 30 دقیقه با استفاده از تردمیل ورزش می کردند. پس از گذشت مدت زمان 10 روز، محققان تاثیرات شگرفی را بر روی درمان بیماری این افراد مشاهده کردند. در واقع بعد از 10 روز ورزش با تردمیل، نشانه های بیماری افسردگی در این افراد به شدت کاهش پیدا کرد به گونه ای که 5 نفر از این بیماران تقریبا 50 درصد درمان شدند.

نتایج این تحقیقات نشان داد که استفاده از تردمیل و سایر تجهیزات ورزشی هوازی مانند الیپتیکال و دوچرخه ثابت موجب بهبود بیماری افسردگی می شود و نسبت به داروهای شیمیایی تاثیرات بیشتری دارد. و جواب دهی استفاده از تردمیل در درمان افسردگی نسبت به مواد شیمیایی سریع تر است و بین 2 تا 4 هفته تاثیر مثبت تردمیل در کاهش علائم افسردگی قابل مشاهده است.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 199 تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 ساعت: 6:58

همانطور که قبلا نیز گفته شد، استفاده از تجهیزات ورزشی نظیر تردمیل ، دوچرخه ثابت و الیپتیکال و غیره امروزه بسیار توسعه پیدا کرده است، به گونه ای که نه تنها از این تجهیزات در باشگاه ها بلکه در منازل نیز استفاده می شود. از این رو در کنار تردمیل باشگاهی ، تردمیل خانگی نیز طراحی و به بازار عرضه شده است. در این مقاله قصد داریم نکاتی را برای افزایش طول عمر تردمیل برای شما کاربران عزیز شرح دهیم.

نگهداری صحیح از تردمیل ، موجب افزایش طول عمر این دستگاه خواهد شد. بنابراین باید به آن توجه کرد تا نیاز به صرف هزینه های گزاف برای تعمیر تردمیل نداشته باشید. بدین منظور باید برخی از نکات را رعایت فرمایید که در ادمه آنها را توضیح خواهیم داد.

نکته اول نصب تردمیل در محلی مناسب است. منظور از محل مناسب، سطحی هموار و بدون شیب است. در این صورت پایه های تردمیل به صورت تراز با یکدیگر قرار می گیرند و در نتیجه از لرزش تردمیل در حین تمرین جلوگیری می شود. علاوه بر این برای افزایش طول عمر مفید تردمیل باید آن را در محلی قرار داد که فاقد رطوبت و گرد و غبار باشد. نور مستقیم خورشید نیز به تردمیل آسیب می رساند.

در هنگام خرید تردمیل به وجود ویژگی هایی نظیر فن در تردمیل توجه نمایید. در حین تمرین به منظور جابه جایی هوا و تازه سازی هوا باید از یک پنکه استفاده کرد و یا از فن تردمیل بهره برد. استفاده مداوم بیش از یک ساعت به ویژه در انواع تردمیل خانگی موجب کاهش طول عمر دستگاه می شود. بنابراین توصیه می شود بعد از هر ساعت کار مداوم با تردمیل ، به مدت نیم ساعت دستگاه را خاموش نمایید تا خنک شود.

علاوه براین نکات، به نوسانات برق نیز دقت کنید. نوسان برق می تواند موجب خرابی قطعات تردمیل شود بنابراین از محافظ برق برای پیشگیری از این اتفاق استفاده کنید و حدالامکان در ساعات اوج مصرف برق از تردمیل استفاده نکنید.

و در نهایت به منظور بهبود عملکرد تردمیل و افزایش کارایی دستگاه باید بعد از مدت زمان مشخص استفاده از تردمیل، آن را روغن کاری نمایید. روغن مخصوص تردمیل معمولا در هنگام فروش تردمیل به همراه دستگاه عرضه می شود. به طور میانگین توصیه می شود بعد از مدت زمان 20 ساعت استفاده از تردمیل ، به منظور کاهش اصطکاک بین تسمه و تخته زیرین آن ، تردمیل را روغن کاری نمایید. در مقالات بعدی به طور مفصل در مورد سرویس تردمیل و نحوه روغن کاری آن برای شما کاربران عزیز اطلاعاتی را ارائه خواهیم داد.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 177 تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 ساعت: 6:58

امروزه افزايش املاح و آلودگي هاي آب تحت تاثير عواملي چون افزايش جمعيت ، افزايش آلاينده هاي صنعتي ، فرسوده بودن سيستم هاي انتقال آب شهري و بعضاً بيماري هاي عفوني مردم را آگاهانه و منطقاً به سمت دستگاه های تصفیه آب خانگی کشانده است و در این میان هم گروهی سود جو با واردات بی رویه قطعات و دستگاه های تصفیه آب بی کیفیت و بدون استاندارد سعی در ماهی گرفتن از این آب گل آلود دارند.

حال در این میان وظيفه فروشندگان آگاه است كه برای حفظ سلامتی مردم به آنها در خصوص دستگاه های استاندارد و با کیفیت اطلاع رسانی نموده و آنها را از لزوم تعویض به موقع فیلترها و استفاده از فیلترهای استاندارد که ضامن سلامتی شان است آگاه کنند.

در اين متن مختصراً به هفت اشتباه رايج خريداران دستگاه هاي تصفيه آب در ايران اشاره ميكنم.

1ـ پيگيري خريد دستگاه آمريكايي

‌ از پيگيري دستگاه هاي ساخته شده در كشورهايي مانند آمريكا، آلمان ،ژاپن و ... خودداري فرمائيد . با اين كار تنها راه را براي فريب خوردن خود باز ميكنيد . تكنولوژي اسمز معكوس در اين سيستم ها منحصراً در اختيار آمريكا بوده و با توجه به روابط سازنده سياسي و اقتصادي آمريكا با كشور تايوان اين كشور كوچك اما با سرعت در حال توسعه بعنوان مهد ساخت قطعات و دستگاه هاي تصفيه آب در جهان شناخته شده است . بطوريكه معتبر ترين شركت هاي آمريكايي سازنده اين سيستم ها امروزه سايت هاي توليد خود را در گسترده ترين شكل ممكن در تايوان راه اندازي كرده اند و توليدات با كيفيت بالا و قيمت تمام شده پايين كارخانجاتشان در اين كشور را به تمامي كشورهاي جهان از جمله كانادا ، اسپانيا ، نروژ و ساير كشورهاي پيشرفته صادر ميكنند . آگاه شدن از اين موضوع كار ساده ايست ، به وبسايت گوگل سري بزنيد و بدنبال شركت هاي بزرگ تصفيه آب در جهان باشيد . بي شك به صدق گفته ما پي خواهيد برد.

بنابر اين وجود بعضي از برندهاي تصفيه آب با نام و يا پرچم كشورهايي چون آمريكا در ايران صرفاً ترفندي كارامد و كم هزينه ( تنها چاپ يك برچسب كوچك و دلربا و يك بسته بندي ) براي فروش بيشتر دستگاه هاي با كيفيت پايين در بازار آشفته اين محصولات در ايران است .

2ـ توجه صرف به توضيحات فروشندگان بدون ارائه مدارك مستدل

چيزي كه براي شخص بنده در خريد يك كالا اهميت دارد صداقت شركت سازنده آن است . چه آمريكايي بودن چه تايواني بودن چه چيني بودن و يا هر ادعاي ديگري در مورد سيستم هاي تصفيه آب بايد با ارائه دليل و مستندات آن اثبات شود . اثبات آن كار سختي نيست . فروشنده ميتواند شما را با شماره ثبت جهاني كالا ، قسمت هك شده نام كالا بر روي محصول و قسمت هك شده نام كشور سازنده محصول آشنا سازد . همچنين وبسايت شركت توليد كننده ميتواند گواه خوبي بر توضيحات فروشندگان باشد .

3ـ‌ عدم توجه به جنس قسمت هايي از دستگاه كه آب با آنها سرو كار دارد

از جمله اين قسمت ها ميتوان به مواد بكار رفته در فيلتر هاي كربني اين دستگاه ها كه در نمونه هاي اصلي و بهداشتي آنها از پوسته نارگيل فراوري شده و در موارد غير اصلي از سنگ زغال استفاده ميشود و يا جنس پلاستيك حوضچه هاي فيلتر در اين سيستم ها نام برد. اين مواد مهمترين بخش اين دستگاه ها بوده و متاسفانه اهميت آن در هنگام خريد از چشم خريداران اين سيستم ها پنهان است.

4ـ بي تفاوتي نسبت به استانداردها

بايد يادآور شوم كه در حال خريد يك وسيله بهداشتي هستيد . شايد بهداشتي ترين وسيله زندگيتان . در اين دستگاه آب پس از عبور و برخورد با مواد 6 فيلتر و يك مخزن بطور مستقيم وارد بدنتان شده و از طريق سلولها جذب ميشود . سعي كنيد همانطور كه بهترين مواد غذايي و يا بهترين داروها را ميخريد و در هنگام خريدشان به استانداردهاي آنها توجه ميكنيد در هنگام خريد دستگاه هاي تصفيه آب دقتي دوچندان به خرج دهيد . استانداردهاي معتبر در اين محصولات معمولاً از موسسه ملي استاندارد آمريكا ، بنياد ملي بهداشت آمريكا و استاندارد اتحاديه اروپا و استاندارداي كيفي ايزو است . شماره ثبت و تائيديه اين استانداردهاي معتبر جهاني را ميتوان از وبسايت اين موسسات استاندارد دريافت كرد . شركتهاي واردكننده اين سيستم ها در ايران ميتوانند به راحتي تصوير استانداردهاي اخذ شده توسط شركت توليد كننده را در اختيار نمايندگانشان قرار دهند . پيگير آن از نمايندگان فروش باشيد .

5ـ‌ دستگاه با قيمت ارزان

بدنبال دستگاه با قيمت مناسب باشيد نه ارزان . فراموش نكنيد ميان قيمت ارزان و قيمت مناسب تفاوت از زمين تا آسمان است. آنچه واضح است اينست كه نميتوان كيفيت عالي، استانداردهاي معتبر جهاني، بكارگيري متخصصان در ساخت و خدمات گسترده را در كنار قيمت ارزان جاي داد. كه اگر شدني بود امروز بجاي خودروي 405 سوار بر بنزهاي با قيمت زير 20 ميليون تومان بوديد!

6ـ مخزن بزرگ نشانگر توان بالاي دستگاه

يكي از اشتباهات رايج در ميان خريداران دستگاه هاي تصفيه آب تمركزشان بر روي دستگاه هاي با مخازن ذخيره بزرگ در اين سيستم هاست . اين در حاليست كه مخزن بايد متناسب با ميزان مصرفتان باشد و هيچ تاثيري بر توانايي دستگاه ندارد . بطور مثال خانواده كم جمعيتي كه مصرفش 3 تا 5 ليتر در روز است بايد نهايتاً از مخزن شش ليتري استفاده كند تا حد اقل يك بار در روز مخزن دستگاه خالي و آب تازه جايگزين آن شود . براي مصارف بيشتر بالطبع استفاده از مخازن دوازده ليتري توصيه ميشود .

7ـ‌ بي توجهي به گواهينامه رسمي نمايندگي

متاسفانه ورود افراد غير متخصص و با تحصيلات پايين در اين رسته دغدغه اصلي وزارت بهداشت و تمامي شركت هاي معتبر توزيع كننده اين سيستم هاست به نحوي كه اكثر فروشندگان بدون داشتن گواهي نمايندگي، بصورت جانبي و بعنوان شغل دوم اقدام به فروش اين سيستمها در ايران ميكنند.

عدم اطلاع از تفاوت كيفي ميان برندها، نا آگاهي از شيوه صحيح تعويض فيلترها، عدم توانايي در دريافت خدمات پس از فروشي همچون سرويس هاي تعويض فيلتر و تعميرات و تامين لوازم جانبي اين دستگاه ها از جمله معدود مشكلات خريد از چنين فروشگاه هاييست.

نتيجه گيري

در خريد دستگاه هاي تصفيه آب بيش از هر كالايي دقت كنيد ، خريد يك تلويزيون بي كيفيت در بدترين حالت ممكن منجر به ضرر مالي ميشود اما خريد يك دستگاه تصفيه آب بي كيفيت منجر به ورود موادمضر به بدنتان در هر ليوان آب مصرفي شما در شبانه روز خواهد شد . در انتخاب ميان خريد يك دستگاه بدون استاندارد معتبر و شناسنامه از يك نمايندگي غيررسمي و نخريدن اين دستگا هاي ضروري ، گزينه پيشنهادي ما گزينه دوم است .

دستگاه تصفيه آب خود را از ميان برندهاي معتبر ، نمايندگي هاي معتبر و با گارانتي معتبر تهيه نماييد.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 191 تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 ساعت: 6:58

قفل هتلی نیازی به برف و سیم کشی و کابل کشی ندارد و کاملا مستقل کار میکند که این موضوع از جمله ویژگی های مهم قفل هتلی بحساب می آید چون قفل های موجود در بازار به کابل کشی احتیاج دارند. قفل هتلی جایگزین مناسب قفل ها قدیمی و مکانیکی موجود در بازار است. قفل هتلی نصب بسیار راحتی دارد و برای نصب روی درب های خام و حتی درب هایی که قبلا روی آنها قفل نصب شده بسیار مناسب است.
در قفل هتلی استاندارد و مدرن امروزی از زبانه بسیار قوی استفاده شده که امنیت و استحکام قفل را بسیار بالا برده و قابل مقایسه با قفل های مکانیکی قدیمی نمیباشد.
قفل هتلی مصرف انرژی پایینی دارد و تنها با 4 باتری قلمی کار میکند.
از جمله مهمترین مزیت ها و ویژگی های قفل هتلی، مجهز بودن به قفل مکانیکی بمنظور استفاده در مواقع خاص و اضطراری که فرد قادر به باز کردن درب نبوده، میباشد.
کاربرد های قفل هتلی (قفل کارتی هتلی)
قفل هتلی (قفل کارتی هتلی) از سرعت بالایی در خواندن کارت یا اثر انگشت دارند.
مجهز به امکانات اتصال به کامپیوتر بوده و تصویر فرد در زمان استفاده از کارت مشاهده میشود. بنابراین قفل کارتی هتلی در ادارات و شرکت های کوچک و بزرگ نیز مورد استفاده قرارمیگیرند.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 181 تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ساعت: 13:06